Smyslem a hlavním cílem mé realitní činnosti je ukázat lidem, že zde existuje slušná realitní makléřka, která má na prvním místě spokojenost klienta, a která chce ukázat, že i realitní činnost jde dělat poctivě a slušně.
Pomáhám Vám prodávat, pronajímat a kupovat nemovitosti a zároveň se zaměřuji na Vaše vzdělávání a podporu při realizaci.
Dobře vím, jakým důležitým krokem v životě každého člověka je koupě té správné nemovitosti. Nekupujete nebo nepronajímáte si přece jen rohlík v „sámošce“, ale chcete svůj vysněný domov, a za své peníze chcete to nejlepší.
Vzhledem k tomu, že mám kolem sebe výborný tým profíků, zařizuji pro Vás i spoustu dalších činností jako např. hypotéční úvěr na bydlení. Máte tak vše „pod jednou střechou“ a tím šetříte hlavně svoje finance a čas.
Nejsem standardní realitní makléř, jsem člověk, který si při své realitní práci zachovává lidský rozměr a morální zásady.
Vzhledem k tomu, že tu na trhu plánuji být opravdu dlouho, vždy se snažím a dělám svoji práci s rozmyslem, profesionálně a hlavně poctivě a férově.
Moji kancelář najdete v Uherském Hradišti. Specializuji se na Zlínský kraj a okolí, neb zde bydlím, tady to znám a tady taky prodávám. Nebojím se ale ani vzdálenějších lokalit, neb jsem mobilní a otevřená novým výzvám. Jsem členem Realitní komory České republiky, která mi dává možnost neustále se vzdělávat, zvyšovat kvalifikaci a posouvat můj realitní servis na vyšší úroveň. K tomu mi pomáháte i Vy, spokojení klienti. Jste pro mne tou nejlepší motivací pracovat každý den.
Věřím, že prodejem naše služby nekončí, proto nabízím tzv. POPRODEJNÍ SERVIS, který obnáší: zajištění úklidové firmy, či možnost rekonstrukce nemovitosti. Jsou to další starosti, se kterými Vám mohu pomoci. Mám spousty prověřených obchodních partnerů a spolu s nimi pro Vás zajistím:
Chcete prodat rychle a za co nejvyšší cenu? Nabízím vám svou pomocnou ruku s funkcí Home Stagingu.
Home Staging je příprava nemovitosti k prodeji nebo pronájmu a její profesionální prezentace na realitním trhu. Cílem Home Stagingu je dosáhnout toho, aby se nemovitost jevila co nejatraktivněji pro co největší počet potenciálních zájemců o její koupi nebo pronájem, a aby se prodala v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu.
Je to výhodné zejména v případech:
Home Staging je příprava bytu k nafocení fotografií pro realitní trh a k prohlídce potenciálních zájemců. Jedná se o přípravu nemovitosti k prodeji tak, aby prodej byl finančně co nejvýnosnější pro prodávající. Home Staging se netýká stavu nemovitosti. Jestliže dům potřebuje novou střechu nebo kotel ústředního topení, má špatné základy nebo se mu hroutí veranda, bude potřebovat více než Home Staging. Tyto nedostatky by s prodávajícím měl přehodnotit jeho realitní makléř. Interiér nemovitosti se připraví tak, aby případní zájemci měli možnost vidět, jaký prostor se jim nabízí, a aby si byli schopni během krátké návštěvy představit, jak by v těchto prostorech mohli žít právě oni. Ať už je trh s nemovitostmi živý nebo pomalý, domy a byty se budou prodávat vždy a Home Staging se osvědčil jako efektivní prostředek k rychlému výhodnému prodeji nemovitostí.
Jak to funguje?
Provede se osobní konzultace přímo na místě. Udělá se celkový posudek a stanoví se kroky užitečné k co nejefektivnějšímu vylepšení vaší nemovitosti. Home Staging poskytne instrukce k tomu, jak zvýšit atraktivitu bytových prostor, upozorní na negativní a pozitivní vlastnosti každé místnosti. Navrhne seznam předmětů a vybavení, navrhne změny a upozorní na jejich pozitivní vliv na výsledek. Provedou se fotografie všech míst, do kterých bude zasahováno a následně cenový odhad.
Často se stává, že se cena nemovitosti po neúspěšném prodeji snižuje. Důvodem může být vysoko nasazená počáteční cena, ale také to, že nemovitost nedostane šanci předvést své klady. Nemovitost se činností Home Stagingu pro prodej připraví bez velkých investic.
Výsledek:
Upravené nemovitosti vypadají zachovale, udržovaně a v dobré péči. Přilákají širší spektrum potencionálních kupců. Upravené nemovitosti vypadají mnohem lákavěji na fotografiích, v tisku a v médiích a kupujícím dává možnost vidět nemovitost takovou, jaká opravdu je, bez rušivých dojmů. Většina lidí nemá informace, zkušenosti nebo čas na to, udělat vše potřebné a možné k tomu, aby získali dostatečně rychle co nejvíce kupců a svůj dům ukázali v tom nejlepším světle. Home Staging je přínosná investice pro všechny zúčastněné strany. Prodej na internetu: podle statistik si nejvíce kupců vyhledává nemovitost na internetu, dříve, než se na něj půjdou osobně podívat, dobré fotografie upravených místností jsou tedy rozhodující. Potencionální kupci si udělají dojem v rozmezí 30-60 vteřin po vstupu do domu. Jen 10 % kupců si dokáže obrazně představit potenciál prostor.
Nemovitost se musí kupcům předvést v co nejpříznivějším světle. S vyzkoušenými a nenákladnými metodami se nemovitost pomůže prodat mnohem rychleji a za lepší cenu. Docílí se atraktivnější prezentace. Vyhneme se smlouvání o ceně s potenciálními kupci a rozpačitým rozhovorům se zájemcem o špatném stavu nemovitosti.